Navn:
Sted: Norway

Du finn mæ i kjøleskapet sammen med melk og ost, paprika, sitron og servelat, grønn agurk og rød tomat.

onsdag, november 25, 2009

Kattevarme

Da jeg kom hjem fra skolen i dag, vadende i gjørma, med en sekk bare et par kilo tyngre enn humøret mitt, kom det en liten, svart pus mot meg. De fleste kattene i nabolaget er litt sky og vil ikke ha kos når jeg møter dem, men denne kom løpende med en gang den så meg. Jeg bøyde meg forsiktig ned og strakte ut arma mot den. I stedet for å snuse skeptisk og så rusle videre, hoppet den rett opp i armene mine, mol og gned seg mykt mot kinnet mitt. Slik sto vi ei stund, i mørket og regnet, til katten hadde noe annet fore i epletreet bak oss, og jeg måtte inn og lage middag.

3 Comments:

Blogger Marit said...

Å, du er heldig! Jeg vil så veldig gjerne ha en katt luskende rundt, aller helst boende i leiligheten min.

fredag, 27 november, 2009  
Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

lørdag, 16 januar, 2010  
Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

onsdag, 20 januar, 2010  

Legg inn en kommentar

<< Home

Site Meter