Navn:
Sted: Norway

Du finn mæ i kjøleskapet sammen med melk og ost, paprika, sitron og servelat, grønn agurk og rød tomat.

lørdag, desember 06, 2008

Ferdig med hjemmeeksamen

Den skal leveres på mandag og nå er det lørdagskveld. Så nå sitter jeg i stua og tør ikke gjøre noen ting. Ikke tør jeg se på oppgaven, for da rakner sikkert hele selvtilliten og så begynner jeg å flytte om på ting og tenke nye, farlige tanker det egentlig ikke er plass til. Og ikke tør jeg gå ut, ta ferie, finne på noe gøy. Det kan jeg jo ikke, jeg har jo hjemmeeksamen helt til mandag. Da kan jeg ha det gøy. Ikke nå. Så i kveld må jeg se på Kjersti Holmen og Hege Schøyens elendige show på NRK. De er gamle damer med hengepupper og roper høyt. Jeg hører dem ikke, lyden er av og Bob Dylans bootleg-plate står på. Forsiktig tar jeg meg et glass vin, drikker forsiktig. Det går bra, jeg har det fortsatt ikke gøy.

Site Meter