Navn:
Sted: Norway

Du finn mæ i kjøleskapet sammen med melk og ost, paprika, sitron og servelat, grønn agurk og rød tomat.

lørdag, januar 12, 2008

I villredet

Kjære 2008.
Velkommen hit. Du har jo vært her ei stund, men jeg har ikke fått ønsket deg velkommen ennå. Jeg har nemlig drevet og flyttet. Fra ett sted til et annet. Og det tar tid når man har så mange ting å bære på som jeg har. Men selv om jeg bar og bar, løfet og kjørte og bar, helt til alle tingene mine hadde fått sine egne sted i det nye rommet, ble ikke alt like ryddig som jeg hadde håpet. Jeg har fortsatt ikke orden på noen ting, ikke veit jeg hva jeg skal og det er jo mest fordi jeg ikke veit hva jeg vil, og det fant jeg ikke ut av selv om alt jeg har er på plassene sine. Jeg var i villrede før jeg dro, og nå har jeg flyttet inn i villredet. Jeg er redd det er for godt. For hva veit vel jeg om tingene virkelig står på plassene sine? Kanskje burde jeg plassert senga langs den andre veggen, den uten vindu? Og da burde kanskje bokhylla stått i lyset fra lampa på hylla? Hvis det var der lampa skulle stå, da.

Så du får ha meg unnskyldt for å ha tatt så dårlig vare på deg, 2008. Jeg skal komme så fort jeg kan. Men det er ikke sikkert jeg rekker det før i 2009. Det kommer helt an på hvor skapet skal stå.

Site Meter