Navn:
Sted: Norway

Du finn mæ i kjøleskapet sammen med melk og ost, paprika, sitron og servelat, grønn agurk og rød tomat.

mandag, januar 22, 2007

Her om dagen fant jeg ut noe

Jeg fant ut at vampyrer er de vesnene jeg er reddest for.

Jeg tenkte meg nøye om og kunne ikke tenke meg noe vesen som skremmer meg mer, enten det er på film, i bøker eller i fantasien min.

Dette virker kanskje ikke som noen stor oppdagelse, men for meg var den veldig viktig. Jeg hater å svare på spørsmål om yndlings-ettellerannet, eller hoved-interesse eller drømme-hvasomhelst eller beste minne, ferie, kjærlighetssang, film. Gjennom tidene. I mitt liv.

Derfor var det en stor lettelse å finne ut at det er vampyrer jeg er reddest for. Jeg har vært det siden jeg var liten, og det har ikke forandret seg siden. Hvis noen spør meg om det, kan jeg svare kort og kontant. Ikke noe "noen ganger". Alltid. Sånn. Basta.

3 Comments:

Blogger Therese said...

Den Marokkanske greia e nabo`n min!

tirsdag, 23 januar, 2007  
Anonymous Anonym said...

Du har helt klart ikke lest bøkene om den lille vampyren jeg ikke husker hva heter. Han snille søte. Det har jeg og jeg har aldri vært redd vampyrer. Eller vannpyrer som jeg likte å benevne de som. Vannpyrer og piggsvin.

onsdag, 24 januar, 2007  
Blogger Ingrid said...

Jo. Til og med den lille vampyren skremte meg. Der kan du se. Basta.

onsdag, 24 januar, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home

Site Meter