Navn:
Sted: Norway

Du finn mæ i kjøleskapet sammen med melk og ost, paprika, sitron og servelat, grønn agurk og rød tomat.

tirsdag, mars 13, 2007

Alle fortjener å skinne litt

Bussen som bremset opp foran meg var prydet med en reklame for gullsmedkjeden Bjørklund. Diamant- og gullringer, armbånd, pomp og prakt omkranset logoen og slagordet "Alle fortjener å skinne litt". Over det hele lå et tykt lag med gjørme og eksos.

Jeg var våt på tærne, sulten og blakk og tenkte at der fikk du jammen sagt det, din bussluring.

3 Comments:

Blogger Marit said...

Sist jeg så deg Ingrid skinte du som bare et ansikt skapt av Marilyn Manson&SuperAnna kan. Det kan ikke skitt viske vekk så fort. Det holder til neste tirsdag tipper jeg.

onsdag, 14 mars, 2007  
Blogger kristin loxley said...

Du e herved tikka:D
Litt slitsomt, men ganske snedi igrunn;) du får les om det på bloggen min

torsdag, 15 mars, 2007  
Anonymous Anonym said...

"Og snjoen kom og kledde skogane i kvitt.
Eg tykte det var sorgi, for eg ser bare mitt."
(Olav H. Hauge 1956)

Gamle Olsen

søndag, 18 mars, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home

Site Meter