Navn:
Sted: Norway

Du finn mæ i kjøleskapet sammen med melk og ost, paprika, sitron og servelat, grønn agurk og rød tomat.

onsdag, februar 21, 2007

Jeg studerer i hytt og gevær

Har mennesket mulighet til erkjennelse? Skal jeg bruke perfektum eller imperfektum? Hjelper prosessorientert skriving på resultatet? Hva er det som forårsaker hjerneslag?

Jo, det skal jeg si deg: hjerneslag er et resultat av erkjennelsen av at imperfektum ikke er verdt noe som helst med en gang konjunktiv er inne på banen og stopper hele skriveprosessen med en stor blodpropp av selvransakelse som igjen kan ha som bivirkning en større andel gerundium i spinalvæsken. Dette fører ofte til sukkersyke og skrivesperre.

Det utskrives herved en resept på vinterferie. Dosering: 24 timer i døgnet, 7 dager på rad, gjerne med en dose sosial omgang både før, under og etter.

Tack och hej
leverpastej.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

hehe:P

søndag, 25 februar, 2007  
Blogger Ingrid said...

Knock knock.
Who's there?
Anonymous.
Anonymous who?
..............

Fyll inn.

Og med det samme vi lager dikt (knck knock er vel egentlig en vits, men samma det da): På pepperbøssa mi står det "pepper i mat setter pepp i en lat". Bedre forslag til pepperrim mottas med takk.

søndag, 25 februar, 2007  
Anonymous Anonym said...

Ingriiiiid :)

Heiiii...

Fikk tips om bloggen din fra din far :) Mail meg email-adressen din a? Min er om dagen sigrid.bj@gmail.com

Stoooor Sigridklem

mandag, 26 februar, 2007  
Blogger Ingrid said...

Hei Sigriiiid!

Så hyggelig da du. Jeg blir vill og gal av nysgjerrighet av anonyme kommentarer, så det gjorde godt i sjela å få det oppklart. Og så var det deg attpåtil! Sender deg en e-post jeg:)

mandag, 26 februar, 2007  
Blogger GM said...

vil bare gi deg pådytt for å skrive nytt innlegg: du har'a! sjekk bloggen min for info...

håper ellers du har det fint :-) gro mari

fredag, 09 mars, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home

Site Meter