Navn:
Sted: Norway

Du finn mæ i kjøleskapet sammen med melk og ost, paprika, sitron og servelat, grønn agurk og rød tomat.

mandag, mars 19, 2007

OsloolsO

Jeg har stort sett spist frokost. Opptil flere hver dag. Mye kaffe, og brie og blåmuggost. Frisk og mild.
Men jeg fikk også sett "Tvillingar" på Det Norske Teatret. Det var bra, det var skikkelig bra. Hildegun Riise og tvillingene og hele ensemblet. Bra!
Jeg har lekt mye med Karen og Helga og Andrea, og Silje og Emma som sist jeg så dem sto utenfor en bar i Guanajuato.
Jeg har danset til Spicegirls og laget masse guakkis (guacamole).
Jeg har IKKE kjøpt meg noen ting. Men jeg var på Zara. Viljestyrke. Mhm.
Like før jeg skulle hjem, bestemte jeg meg for å skolde håndleddet mitt med kokende tevann, og ble dermed gående med et grønt kjøleelement på arma resten av dagen som en annen log-lady. Nå klarer jeg meg med en liten bandasje.

Back in Trondheim går det på El condicional simple y compuesto. Og så gleder jeg meg til Trondheim Open som jeg skal på i morgen.

4 Comments:

Blogger Therese said...

Bra! Fin update! Koss e d m Oslojentan? Finn på nå en dag snart? Evt iii helga sei æ!.. :)

onsdag, 21 mars, 2007  
Blogger Ingrid said...

Sei du det du? Ja, det kan vi vel godt sei:) helga ja. da kan æ fortæl dæ alt om oslojentan.

onsdag, 21 mars, 2007  
Blogger Therese said...

Ja, bra! Kl. 2 på bakklandet skydsstasjon?

torsdag, 22 mars, 2007  
Blogger Andrea said...

Meget trivelig å se deg igjen Ingrid!:)

lørdag, 24 mars, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home

Site Meter